Správa nemovitostí | ALeX - správa dokumentů a řízení procesů

Software pro řízení
dokumentů a procesů

Správa nemovitostí

Úvod / Komu je ALeX určen

Správa nemovitostí

Častým problémem správy nemovitostí bývá nepružné předávání důležitých dokumentů mezi správní firmou a vedením sdružení vlastníků (SVJ) či bytového družstva (BD). Uložením dokumentů do centrálního úložiště přístupného po internetu urychlíte předávání a kontrolu dokumentů i přípravu podkladů pro členské schůze.

Správa nemovitostí je také správou společných financí členů bytového družstva či vlastníků bytových jednotek. Správa financí každoročně podléhá schválení členskou schůzí. V průběhu roku pak platby za služby i investice do nemovitosti podléhají průběžným kontrolám kontrolní komise. Pro usnadnění kontroly financí je výhodou mít všechny dokumenty a finanční podklady bezpečně uložené a snadno přístupné.

Zákonem stanovené termíny revizí

Pro udržení dobrého stavu nemovitosti je nutné pravidelně provádět zákonem stanovené revize plynu, elektřiny, dodržování požárních předpisů atd., a mít dostupné platné revizní zprávy. Uložením revizních zpráv do centrálního systému zajistíte jejich snadnou dostupnost a můžete online kontrolovat jejich platnost. Systém může správce nemovitosti navíc automaticky emailem upozornit na blížící se termín revize, aby měl dostatek času na její objednání.

Bytové jednotky a platební předpisy

Systém Nase-sprava-domu.cz vám umožní snadno evidovat bytové i nebytové jednotky, jejich rozměry, kontakty na vlastníky či nájemníky, historii jejich platebních předpisů. Samozřejmostí je prostor pro archivaci základních dokumentů nemovitosti, jako jsou prohlášení vlastníka, stanovy, notářské zápisy z ustavujících schůzí, apod.

Kontaktujte nás a my Vám rádi představíme možnosti, které ALeX nabízí.