O společnosti | ALeX - správa dokumentů a řízení procesů

Software pro řízení
dokumentů a procesů

O společnosti

O společnosti

Vizí společnosti EXCON, a.s. je přinášet obchodním partnerům, zákazníkům stále nová, kreativní, technicky jedinečná, ale i ekonomická řešení. 

Excon disponuje vlastním oddělením vývoje software. AleX v roce 2002 vznikl jako produkt nezbytný pro efektivní řízení práce s velkým množstvím dokumentů, které vznikají při realizaci stavebních projektů a při spolupráci s řadou subdodavatelů a partnerů.

V roce 2005 byla realizována první zákaznická nasazení a implementace ALeX.

ALeX se od té doby stal úspěšným produktem, který zasahuje do řady procesů a agend desítek společností a disponuje nepřeberným množstvím funkcionalit, které jsou průběžně zdokonalovány, přizpůsobovány potřebám zákazníků.

ALeX je pravidelně aktualizován a zdokonalován, zákazníkům jsou představovány nové verze systému s novými vlastnostmi i moduly.

Prodejní síť se úspěšně rozšiřuje i prostřednictvím partnerů, kteří dokáží ALeX nabízet nejen ve svém portfoliu produktů, ale dokáží realizovat i komplexní zákaznické projekty.